lørdag den 9. juli 2011

Sommerens højde punkt!



Mine eeeeeeeeeeeeelskede fodboldstøvler, det er disse dejligt fodboldstøvler der skal spilles med til sommerens højde punkt. For på mandag altså om 2 dage, skal der spilles østersø cup med håndboldpigerne. Til dem der ikke ved hvad det er, er det en håndboldcup der foregår i 4 dejlige dage, hvor man spiller en masse håndboldkampe UDENDØRS, på græs. Jeg har spillet østersø cup siden jeg spillede mini og dvs. RITIG mange år, det er blevet sådan, at man skal bare spille denne cup hvert år, den er ligesom en del af sommerferien. Sidste år var det slet ikke meningen at jeg skulle have været med, da vi ikke havde noget hold, men nogle af trænerne fra u18 kom og spurgte om jeg ikke havde lyst til at spille med dem, så der stod jeg, en 16 årig tøs der skulle spille sin første u18 kamp, mod Lyngby HK, lidt nervøs var men vel, men det gik helt fint, bedre end det faktisk, vi endte med at få sølv. Så igen iår har mig og en veninde været hurtig på benene og lavet vores eget hold. "Bornholmer tøserne" Lidt kikset navn, men hvaaa pokker.. Så nu skal vi igen spille og vi har samlet et blandet hold, med spillere fra hele øen af. Det skal nok blive godt. Vi er så heldige at have min søster med på holdet også, så nu er der sgu 2 gange Skram på holdet, det bliver godt! Men som sagt, så sker disse ting om 2 dage og når det så slutter torsdag, så fredag skal der bare slappes af og i biografen med Markus også lørdag skal der festes hos mig, bliver godt at se folk igen. Ellers står min ferie bare på hygge med veninder og venner, en tur til christiansø med hele familien og forhåbentlig nogle dage i lalandia også kommer mine 2 "grandfætre" til øen og de har endda 2 venner med også OG de er fra USA alle 4, så de skal selvfølgelig underholdes af mig, den opgave har jeg fået, glæder mig til at se dem igen og selvfølgelig møde deres venner. Lige nu sidder jeg bare og hører musik, ser lidt tv (eller det er ihvertfald tændt ;-)) Vil bede jer tjekke http://www.youtube.com/watch?v=3Rd-tfJRMLI denne sang, jeg synes den er heeeeeeeeeeeeeerre god!! Selvom visse andre ikke gør det, men fuck dem! Han er cute og dette er en sang, en sang jeg synes er ok god. Ha' en dejlig aften alle sammen. Jeg skal nyde den med selvskab af min familie og lidt is. Mums!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar